tirsdag 5. februar 2013

Bursdagskort

Da er det vel på tide å legge ut bilder av ett bursdagskort jeg har laget. Har brukt brun kartong, mønsterpapir fra Pion design. Stemplet er fra Kort og Godt. Fargelagt med Copic tusjer og deretter klipte jeg det ut og krakelerte det.Pyntet ned roser fra Storyteller.

Slik ser det ut på innsiden. Her er det også mønsterark fra Pion design. Brukte brun kartong som jeg stemplet med vers fra samme stempelplaten fra Kort og Godt. Limte på små blinghjerter på blonden.
Til den kuleste jenta måtte jeg ha med, da det er en veldig kul jente som dette kortet er laget til.
Her ser dere stempelet litt nærmere, men det er vanskelig å se at det er krakelert.

7 kommentarer:

Linda W sa...

Hi Sissel, these are really lovely cards. Hope you are well and sorry it's a bit late but Keith and I want to say thank you for the beautiful Christmas card you made for us. Hugs Linda x

Sissel sa...

Kjempestilig kort!!! Så fin effekt med krakkelert stempel! :) Fin pynt og veldig forseggjort innside! Flin du e!! :)
Skulle så gjerne reist til Krsund, men det blir ikke med meg denne gangen, heller! Kommer sterkere tilbake. Skal du avgårde?? Ha det hyggelig, iallefall! :)
Klem

Sissel sa...

Så koselig og se kort fra deg igjen, lenge siden sist :)
Nydelige farger og pynting, krakeleringen gjorde motivet kjempefint.
Klem Sissel

Anne Bente sa...

wawww hvor er det rålækkert♥
knuzzzzz

Anne sa...

Det var kjempelekkert! Også så fint med krakeleringen på motivet :-)

Klem

Hildes kort sa...

Fint kort. Kult å krakkelere motivet slik...

Bibbi sa...

For et lekkert kort!